Ja esi zinošs, pārliecināts par sevi, stresa noturīgs, un spēj risināt steidzamus jautājumus, tad aicinām tevi mūsu draudzīgajā profesionāļu komandā!
Ko Tu darīsi?
🎓 Nodrošināt uzņēmuma kvalitātes prasībām atbilstošu grāmatvedības pakalpojumu sniegšanu uzņēmuma klientiem
📊 Veikt izdevumu rēķinu un bankas darījumu grāmatošanu
⭐ Nodrošināt kases un skaidras naudas uzskaites kontroli, skaidras naudas nodošanu inkasācijai
🚀 Gatavot statistikas atskaites un vadības atskaites
📦 Veikt krājumu uzskaites kontroli
🤝 Nodrošināt informācijas apmaiņu starp klientu un pārējiem grāmatvedības komandas dalībniekiem
📂 Nodrošināt kārtību grāmatvedības dokumentācijā
💡 Piedalīties uzņēmuma iekšējos attīstības projektos, procesu un sistēmu pilnveidošanā
Kādas prasmes Tev būs vajadzīgas darbam?
🧠 Izglītība ar grāmatvedību vai finansēm saistītā jomā;
💻 Patiesa interese par grāmatvedības jomu, vēlme mācīties un spēja ātri apgūt jaunas prasmes;
🗣️ Labas komunikācijas un sadarbības prasmes;
✨ Loģiskā domāšana un analītisks prāts, spēja pamanīt kopsakarības;
✔️ Atbildības sajūta, neatlaidība, precizitāte;
🔍 Uz risinājumiem vērsta domāšana, iniciatīva;
🌐 Labas latviešu un angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas;
📈 Labas zināšanas MS Excel un Word, par priekšrocību tiks uzskatīta grāmatvedības programmas Microsoft Dynamics 365 pārzināšana.
Kāpēc pievienoties A2B?
🌱 Apmācības un profesionālo izaugsmi;
🤝 Draudzīgu, profesionālu kolektīvu, kas atbalsta ikdienā, daloties ar zināšanām un pieredzi;
💼 Iespēju strādāt ar klientiem no dažādām nozarēm;
✈️ Ikdienas darba vieta būs grāmatvedības klienta birojs pie lidostas Rīga.
💰 Bruto alga EUR 1300 - EUR 1600.
Piesakies!
Lai pieteiktos, lūdzu sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli par šo pozīciju uz e-pastu hr@a2b.lv.