Grāmatveža palīgs
Pēc īsas apmācības Jūsu sākotnējie pienākumi ietvers:
- – komunikāciju ar Klientiem;
- – rēķinu un bankas izrakstu ievadīšanu grāmatvedības programmā;
- – palīdzību likumā noteikto deklarāciju un vadības ziņojumu sagatavošanā;
- – palīdzību finanšu pārskatu sagatavošanā;
- – klientu finanšu stāvokļa analīzi.
Jūsu galvenais mērķis 3 mēnešu pārbaudes laikā būs:
- – iemācīties veikt ikdienas grāmatvedības operācijas vairākiem klientiem;
- – uzņemties atbildību par uzskaites maršruta darbības veikšanu.
Mēs sagaidām, ka līdz pārbaudes laika beigām Jūs brīvi darbosieties klientu apkalpošanā. Jums jāzina, kādas darbības jāveic un kad. Jums jāveic kvalitatīvas grāmatvedības operācijas un, ja nepieciešams, jāatgādina pārējiem komandas locekļiem, lai viņi pārbauda Jūsu darbu, kā arī paveic savu pamata darbu.
Papildus grāmatvedībai Jums uzticēs piedalīties konsultāciju projektos, piemēram, budžeta sagatavošanā, grāmatvedības rekonstrukcijā utt.
Jums būs arī iespēja piedalīties mūsu iekšējās attīstības projektos, piemēram:
- – analīžu un laika atskaites sistēmas izstrāde;
- – mūsu budžeta sagatavošana un analīze;
- – izmaksu analīze un optimizācija;
- – mārketings un pārdošana;
- – procedūru rokasgrāmatu izstrāde;
- – mācību materiālu izstrāde.
Kad varēsiet uzņemties atbildību par pilnu grāmatvedības ciklu un konsultāciju projektu realizāciju, Jūs tiksiet paaugstināts grāmatveža vai finanšu konsultanta amatā.
Ja Jūs parādīsiet savas spējas biznesa asistenta lomā, Jums būs iespēja pievienoties vadības komandai un galu galā kļūt par A2B partneri.
Mūsu kompetentā un jautrā komanda palīdzēs Jums pārvarēt grāmatvedības, finanšu un klientu attiecību grūtības.